Sen sist

Sen sist jag uppdaterade här, så har det hänt en hel del. Stort som smått. Fotbollssäsongen har varit igång nu ett tag, och vi vunnit 5 av 5 matcher, vilket är magiskt! Försäsongen på innebandyn har startat, och det känns riktigt kul att även köra på med det och bygga oss starkare inför nästa säsong. Min syster är gravid och om allt går som det ska så blir jag moster i september. Helt otrolig och ofattbart även det, lyckorus i kroppen! Har även funnit med en utomlandsresa med familjen Engström i Portugal, då vi besökte Madeira och Lissabon. Så himla tacksam att jag fick följa med och uppleva allt med deras fina familj. 
 
Livet känns väldigt bra och jag trivs så bra med allt. Med mitt jobb, vårt hem, min hälsa och sist men absolut inte minst min familj och mina vänner. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0