En klar natt

Så var jobbhelgen gjord och en ledig morgondag framför mig. Tim kom hem ikväll från helgens tävling på borta plan, så allt känns precis som vanligt igen. Mysigt och tryggt. Efter jobbet så var det kalas för Mats, massa gofika och familjens sällskap. Nu ligger jag nerbäddad i sängen framför film och tända ljus. 


Imorse när jag skulle till jobbet så möttes jag av is på rutorna. Nollgradigt och klart. Trotts att jag inte hade räknat med att behöva skrapa rutorna så blev jag ändå glad i kroppen. Nu är jag så less på det gråa regniga vädret så det får gärna komma fler kalla och klara nätter med solsken på dagtid. 

Det senaste nytt i livet är att jag blivit moster till en liten goding, fotbollslaget är klara för div 2 nästa säsong och även paus nu. Innebandyn har kört igång på riktigt och det övriga livet rullar på i goda banor. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0