Gravidpenning och sommarvärme

Gjorde min sista arbetsdag den 12 juni, och är nu hemma på gravidpenning. Så har varit hemma från jobbet nu 1 månad. Tiden går så himla fort, vilket är tacksamt men ändå lite skrämmande att de börjar närma sig med racerfart. Det är fortfarande svårt att ta in att jag kommer vara ifrån jobbet under en lång tid. Även om de är härligt och skönt att vara hemma så kan de också bli väldigt långtråkigt och rastlös, men jag hade verkligen inte orkat med att jobba längre. Ryggen tog på och ont i fötter, och stressen att hinna med. Väldigt tacksamt att få vara hemma nu under semesterperioderna då folk faktiskt är ledig samtidigt och man kan göra utflykter och umgås.
 
Värmen har verkligen kommit och fått hålla i sig länge. Hittills har det verkligen varit en kanonsommar och även om det är lite halvjobbigt att vara gravid i denna värme så är de också väldigt härligt att slippa massa kläder som inte passar. Dom varma dagarna har vi spenderat vid stranden och där fläktar det så härligt. Det blir inte denhära jobbiga hettan, och så kan man svalka av sig med ett dopp. 
 
Jag har hunnit fylla 24, firat midsommar och blivit överraskad med babyshower. Mina nära hade ordnat en sådan fin babyshower, så man blir alldeles varm i kroppen av att tänka tillbaka på de. Smörgåstårta, gofika, roliga lekar och fina presenter. Att alla var där och så kul att få träffa alla. Vissa var de så länge sedan jag träffade, och de var så himla roligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
Sarah
2018-07-14 @ 00:58:44
URL: http://CheerSarah.devote.se

Så roligt o bli överraskad :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0