Snart så

Så är vi inne på julimånads sista dag. 12 dagar kvar till beräknad förlossning, men vi ser ju när hen vill komma till världen utanför. Jag har en känsla av att jag kommer gå över tiden, men hoppas såklart att det blir tidigare. Jag drömmer väldigt mycket, och mesta dels är det att jag föder och att vi äntligen får hålla i vår nya familjemedlem. Vaknar ur drömmen lika känslosam och taggad på att få föda. Jag hoppas verkligen att den känslan består, och att allt kommer gå bra. Jag har så svårt att greppa att tiden snart är inne. Det känns som igår jag köpte testet och kissade på stickan och fick se det svaga strecket. Tiden har verkligen rusat iväg och denhär våren har gått så fort. Det är tacksamt, tacksamt att det gått fort och tacksamt att jag fått må så bra som jag gjort. Har verkligen fått ha en dröm-graviditetet. Tänk att ett litet liv har skapats och växer inom mig. Det är så sjukt egentligen hur naturen funkar. Oj, vad vi längtar efter dig där inne. Du är så välkommen. ♥
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0