Vecka 38

Dagarna tickar på och snart är juli förbi. Jag har inte upplevt graviditeten som långsam hittills, utan tycker tiden gått fort. Får väl se hur jag uppfattar tiden som är kvar. Kanske det är pågrund av att vi ännu inte gjort det sista inför förlossningen. Inget brev skrivet och väskan är ännu opackad. Dock så ska det göras dom närmaste dagarna, sen är de i sin ordning. 
 
Vi köpte ny bil i veckan, eller ny-gammal,b egagnad. En större och lite mer anpassad för oss, så det känns skönt att ha det köpet gjort iallafall. 
 
Igår var jag helt tokslut, och låg i sängen princip hela dagen. Dom senaste veckorna har jag varit igång och hittat på saker varje dag, hela dagarna nästan. Så det tog väl ikapp nu, tröttheten. Jag lyssnade på kroppen och hade inga måsten. Grejade på hemma lite grann, handlade, lagade mat och såg serie. På kvällen for jag och Tim och tog ett kvällsdopp.
 
Idag har jag väl egentligen inget planerat heller. Ordna med tvätten och städa undan lite. Ikväll är vi bjudna på middag hos Elina och Mats, så det blir trevligt!
 
Drömde inatt att jag födde. Att vi äntligen fick träffa den lilla människan som vuxit i min livmoder i 9 månader nu. Som vi längtar! Det kändes tomt att vakna upp och inse att det bara var en dröm. Men snart så...  ♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0