En fin dag

Efter en jobbig natt så vaknade jag helt slut imorse. Tack gode gud att Tim hade sin lediga dag just idag, så vi kan hjälpas åt med Signe. Hon hade ont i magen inatt och vissa stunder då hon skrek var helt otröstbar. Trött och slut, med en skrikande bebis, kan säga att de slutade i tårar för mig. Tillslut så väckte jag Tim och han fick ta över, tillslut fick hon ro och somnade om. Inte varit så tidigare, utan hon brukar vakna, äta och blöjbyte sen somna om. Hoppas de var tillfälligt. Trodde därför att de skulle bli en jobbig dag idag, men de har varit bra. Hon har varit nöjd, sovit och haft vakna stunder då hon varit tillfreds. Vi gick en promenad och sen tog en fika på cafet här brevid. Handlade och haft en myskväll hemma. Tim ordnade en godare middag och har även tagit mig en skön dusch medans dem båda låg och sov på soffan. Livet alltså!!
Vi testade även att pumpa mjölk och ge i flaska just för att se ifall hon tog emot de då jag ska iväg och äta middag med tjejerna på lördag och Signe kommer få stanna hemma med Tim, så då får han ge henne mat på så vis den stunden då jag är iväg. Hon tog emot det och de känns skönt! 

Nu ligger båda och sova och jag ska glo lite tv, och se om Signe vaknar för mat innan jag lägger mig. 

Lillgrodan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0